Google Reklamları

25 Mart 2013 Pazartesi

Yer Gök Aşk 113.Bölüm 25 Mart

Google Reklamları


Yer Gök Aşk 113.Bölüm 25 Mart 2013 Fox tv konusu.Sultan, kucağında Yusuf Ziya, hastanede Hamiyet’lere yakalanınca ne yapacağını şaşırır. Oğlunun nerede olduğunu öğrenmeye çalışan Sevda ise zor anlar geçirmektedir. Ali Ömer, Sevda’nın bu tavrına mana veremez.
Sultan bir yandan Yusuf Ziya’nın gerçek kimliğini araştırmakta, bir yandan Yiğit’in elinden kaçan mirasa yanmaktadır. Arada kalan yine Münevver olur.Bahar gözlerine benim yüzümden mi hüzün çöktü? Bugün söylediklerime üzüldün, biliyorum; ama niyetim o değildi ki.O takıyı naptığın umrumda değil. İster tak, istersen at... Zaten senindi, naparsan yap. Yalan söylemeni kabullenemedim işte. Buna sinirlendim.
Havva ile Yusuf birbirlerine bakarlar.

 
Powered by Blogger